07

جولای
2019

آموزش بودجه بندی به دانش آموزان سال دهم تحت برنامه درسی جدید انتاریو

Posted By : کاناداهوم/ 288

برنامه آموزشی جدید انتاریو برای دانش آموزان سال دهم شامل یادگیری در مورد سواد مالی، از جمله وادار کردن دانش آموزان جهت تهیه بودجه مالی سال اول پس از اتمام دبیرستان می باشد.

وزیر جدید آموزش و پرورش استان انتاریو، Stephen Lecce، روز سه شنبه در دانشگاه یورک در تورنتو، از دوره های جدید آموزشی پرده برداری کرد.

Lecce می گوید این دوره های اجباری بر مهارت های کسب درآمد و آینده شغلی آنها در حوزه هایی مانند علوم، فن ‌آوری، مهندسی و ریاضیات تمرکز خواهد داشت. او می ‌گوید این برنامه همچنین به دانش آموزان در مورد پیامدهای رسانه ‌های اجتماعی و نحوه حفاظت از حریم خصوصی خود در اینترنت آموزش می ‌دهد.

برنامه‌ درسی جدید که قرار است از ماه سپتامبر اجرایی شود، نگاهی عمیق ‌تر به مدیریت مالی خواهد داشت.

سند چشم انداز این دوره آموزشی می گوید که از دانش آموزان خواسته می شود که بودجه ای برای سال اول خود پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ایجاد نمایند و انواع مختلف روش های دریافت وام برای پرداخت هزینه تحصیلات دانشگاهی نظیر وام های دانشجویی استانی را با یکدیگر مقایسه نمایند.

Lecce در بیانیه ای گفت:”ماموریت ما این است که اطمینان حاصل کنیم که جوانان ما آمادگی بهتری برای گذر از زندگی دانشجویی و ورود به بازار کار دارند. بنابراین با تاکید بر رشته های پایه، سواد مالی و مهارت های قابل انتقال، بهتر است برنامه آموزشی خود را با بازار کار تطبیق دهیم تا مطمئن شویم که جوانان پس از گذراندن این دوره های آموزشی می توانند مهارت های خود را بهینه کرده و به مشاغل خوب و پردرآمد دسترسی پیدا کنند.”

در ماه ژانویه دولت محافظه کار اعلام کرد برنامه کمک های مالی که در سال 2016 توسط دولت لیبرال پیشین، تحت عنوان “تحصیل رایگان” دانشجویان کم درآمد بنیان نهاده شده بود، تغییر کرده و در قالب وام و تسهیلات قابل بازگشت به دانشجویان پرداخت می شود و همچنین هزینه های دانشجویی متعددی که پیشتر اجباری بود، نظیر هزینه های مربوط به  سازمان ها و کلوپ های دانشگاهی؛ را اختیاری نمود.

این اقدامات واکنش شدید گروه های دانشجویی را برانگیخت و منجر به برگزاری چندین تظاهرات شد.

دولت Tory همچنین در ماه مارس مجموعه ای از اصلاحات آموزشی را اعلام کرد که شامل افزایش ظرفیت کلاس ها برای سال های چهارم تا دوازدهم بود و این اقدام تلاشی در راستای کاهش هزینه ها عنوان گردید.

همچنین تغییراتی که در آن زمان اعلام گردید، یک برنامه آموزش مسائل جنسی را نیز معرفی نمود که شامل آموزش هویت های جنسیتی بود.علاوه بر این، از یک برنامه آموزش ریاضی جدید پرده ‌برداری شد که طی چهار سال و از پاییز امسال اجرایی خواهد شد. دولت همچنین دوره‌ های آموزشی آنلاین را به عنوان بخش مهمی از آموزش از سال 2020 تا 2021 ایجاد خواهد کرد و دانش آموزان ملزم هستند که برای دریافت مدرک دیپلم خود، حداقل چهار واحد از 30 واحد درسی را از طریق آموزش الکترونیکی دریافت کنند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.