01

مه
2020

بریتیش کلمبیا از همه افراد دارای علائم کروناویروس تست می گیرد

Posted By : کاناداهوم/ 151

[ad_1]

ویکتوریا- CBC News: مقامات درمانی بریتیش کلمبیا می گویند از هر فرد دارای علائم COVID-19 تست گرفته می شود تا از شیوع هرچه بیشتر بیماری در جامعه جلوگیری شود. دکتر بانی هنری، ضمن اعلام این خبر، ابتلای 52 نفر دیگر طی 48 ساعت گذشته را تایید کرد. از شنبه گذشته و انتشار آمار به روز شده به این سو، 5 بیمار دیگر فوت کرده اند تا شمار قربانیان بیماری به 86 نفر برسد. هم اکنون 104 فرد مبتلا در بیمارستان بستری می باشند. 49 نفر از ایشان در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند. 1039 نفر نیز بهبود یافته اند.
موارد جدید ابتلا شامل 7 نفر از کارکنان پروژه نفتی Kearl Lake در شمال آلبرتا می باشند که به استان بازگشته بودند. به دستور دکتر هنری، کلیه کارکنان پروژه مورد اشاره که به بریتیش کلمبیا باز گشته اند می بایست به مدت 14 روز خود را در قرنطینه خانگی قرار بدهند.
طی کنفرانس خبری دوشنبه گذشته، آدریان دیکس، وزیر بهداشت و درمان بریتیش کلمبیا به کمبود شدید پوشش محافظ برای کادر درمانی اشاره کرد. وی همچنین تاکید کرد که بیمارستان های استان امن بوده و افراد نیازمند به خدمات پزشکی ضروری می توانند با 911 تماس گرفته و یا به بخش اورژانس بیمارستان ها مراجعه نمایند.

[ad_2]